Monday, November 07, 2011

miss her... imyLyra

hurm.. lama gile x menulis dan meluah perasaan.. selalunye ade sum1 yg boleh dgr apa yg aku nk luahkan.. tapi arini tah nape rasa len macam.. dia x mcm selalu or aku yg rasa mcm tu..

aku sedar.. masing2 punya life masing2.. everybody deserve to live the life they wanted.. tu la masalah aku.. aku da syg sgt2 kat dia.. sumtyme sure dia rasa aku control dia.. maybe most of da tyme kot.. hurm.. penah dia suruh aku kurangkan syg kat dia.. lemas maybe.. hehehe.. tapi camne nk kurangkan syg kat org yg kite syg?.. gila sgt kalau aku leh wat camtu.. nk kurangkan syg kat dia tu umpama hati ni kena siat2.. lupa nk mention.. org yg aku syg tu pompuan.. gurl! aku syg sgt kat dia.. more than myself!

hurm.. hopefully one day bila aku da xde dia still tau aku syg sgt2 kat dia lebih dari nyawa aku sendiri.. n she will always be my bestie, my sis, my fren, n my family dunia akhirat....


Imyl.. i want u know... bape byk pon air mata ni menitik demi persahabatan ni.. i will always care 4 u, miss u n luv u... hopefully one day, bila kita da x boleh nk bersama physically, mentally n emotionally bonding will stay 4 eva...

Sy selalu doakan akak yg terbaik.. kesihatan yg baik, jodoh yg baik,.. perjalanan kehidupan yg baik.. kalau boleh mmg sy nk persahabatan ni kekal sampai bila-bila.. smpai ke syurga.. sy sentiasa berdoa.. sy sentiasa berusaha... tapi mungkin cara sy tunjuk sy syg tu akak x berkenan.. tambah lak akak selalu kata sy degil n keras kepala kan.. heheheh.. tu sume shows how much i luv u n how much i care 4 u...

today, sy rasa empty sgt.. sgt2 empty.. hurm.. mungkin dgn x bape sehat lagi kot..


thanks ye kak.. utk jaga sy selama ni... jaga sy masa sakit.. masa sehat.. care utk sy.. sy x dpt nk balas sume2 tu.. walaupon akak selalu marah sy.. sy tau tu akak marah sbb akak syg kan.. hehehe.. i admit.. sy mmg degil sgt.. tp degil2 sy, degil manje je.. hehehe... sorry wat idup akak miserable.. u gonna miss me when i'm not around anymore.. hehehe.. tp ingat.,. maksud sy not around anymore tu cume bile ajal je yg memisahkan sy ngan akak n dis friendship..

Luv u soo much kak... take care!...

No comments:

Post a Comment